مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)
مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

مُدیتـــــــــــالـــــــــــــورژ(مدیریت و متالورژی)

فنــــــی-علمی- آموزشی-اجتماعی

تسلیت

سالروز ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع) وفرا رسیدن ۲۱رمضان روز شهادت این امام حمام بر دوستداران آن حضرت تسلیت و تعزیت باد. ان شاءالله در این ایام حزن و اندوه و تقارن با لیله القدر بتوانیم رهرو حقیقی حضرت باشیم و از صواب این لیالی بیشترین استفاده را ببریم. 

  

 

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را 

                    که به ما سوا فکندی همه سایه هما را 

 

شهادت حضرت علی(ع)

نظرات 2 + ارسال نظر
admin جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:52 http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

زهرا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 18:20 http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خوب هستین؟ازتون خبری نیست!منتظر حضور گرم دوباره شما هستم.موفق باشین.فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد